perjantai 21. joulukuuta 2012

Canon EOS 600D

Olen saanut vauvan! Ei, en ole synnyttänyt lasta vaan kyseessä on asia, joka on minulle tästedes kuin lapsi. Sain nimittäin joulu/synttärilahjaksi unelmakamerani Canon EOS 600D:n! Olen niin riemuissani, että pompin ja heilun ympäri taloa. :D Joku saattaa ihmetellä, että miksi ihmeessä sain joululahjani jo nyt? Vastaus on: lähdemme huomenna perheen kanssa viikon lomalle Jordaniaan! Ja uuden järkkärinhän on pakko päästä mukaan. Kamerassa on siis perus kittiobjektiivi 18-55mm. Ostin sen lisäksi omilla rahoilla Canonin 55-250mm teleobjektiivin, koska kitin zoomi on aika huono. Blogissa näkyy siis tästä lähtien astetta parempi laatuisi kuvia. Vielä pitäisi vain jaksaa odottaa, että akku latautuu niin pääsen leikkimään uuden kamerani kanssa... :D


4 kommenttia:

  1. Heippa !

    Olen ajatellut ostaa kyseisen kameran ja uteliaisuuttani kysyisinkin, että oletko ollut tyytyväinen siihen ? Ja, että saako paketissa mukana tulevalla obektiivilla kohtuu hyviä kuvia, jos ei heti raaski ostaa uutta objektiivia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon ollu tosi tyytyväinen :) Kittiobjektiivi on ihan riittävän hyvä jos ei zoomia kauheasti kaipaa. Suosittelen ehdottomasti! :D

      Poista
    2. Jeps, laitoin kyseisen kameran tilaukseen, mutta paketin mukana tulee 18-135mm objektiivi. En tiedä näistä kauheasti, mutta eikös se kaiken järjen mukaan ole parempi kuin se 18-55mm? :)

      Poista
    3. Joo se tarkottaa sitä et siin on just parempi zoomi :D

      Poista